אתר www.tavor-trade.com, השייך לחברת תבור סחר בע"מ, אוסף מן המשתמשים מידע אישי אך ורק במידה הנדרשת לצורך תפעולו התקין של האתר, ובפרט לצורך ביצוע עסקאות רכישה באתר ומשלוח המוצרים שנרכשו למשתמשים.

המידע האישי הנאסף כולל: שם מלא, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת מגורים מלאה, מספר טלפון נייד ונתוני כרטיס אשראי. מידע זה נדרש על מנת לאפשר יצירת קשר עם הלקוח, ביצוע ההזמנה ומשלוחה לכתובת הלקוח. 

חברת תבור סחר אינה אוספת או מחזיקה כל מידע אישי רגיש נוסף אודות המשתמשים, לרבות מספרי תעודות זהות, מידע רפואי, נתוני מיקום מדויקים או כל מידע אישי רגיש אחר, מעבר למפורט לעיל.

חברת תבור סחר נוקטת באמצעים טכנולוגיים וארגוניים מתקדמים כדי להגן על המידע האישי של המשתמשים מפני חשיפה, שימוש או העברה בלתי מורשים, לרבות הצפנה, חומות אש, הגנת סייבר ועוד. 

פרטי כרטיסי האשראי אינם נשמרים בשום שלב במאגרי המידע של חברת תבור סחר לאחר ביצוע העסקה, על מנת להגן על פרטיות הלקוחות.

חברת תבור סחר אינה מעבירה או משתפת בשום אופן את המידע האישי של המשתמשים עם צדדים שלישיים כלשהם, למעט העברת המידע המינימלי הנדרש לספקיות המשלוח על מנת להשלים את הזמנת הלקוח. 

ככל שיש לכם שאלות או הבהרות נוספות לגבי מדיניות הפרטיות של האתר, אנא פנו אלינו בכתובת המייל newsale@tavor-trade.com ונשמח לענות.